ΘΕΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ

- Αποδέχομαι απόλυτα τον εαυτό μου.
- Τον αγαπώ όπως είναι και με αγαπά.
- Αποδέχομαι τα συναισθήματά μου.
- Κάθε στιγμή κάνω το καλύτερο.
- Χαίρομαι που γεννήθηκα, υπάρχω, είμαι στη ζωή.
- Έχω τέλεια υγεία, ζωντάνια και δύναμη.
- Τρέφομαι υγιεινά.
- Επιλέγω τις καλύτερες τροφές για μένα.
- Πίνω αρκετό νερό.
- Είμαι απόλυτα ισορροπημένος.
- Είμαι απόλυτα ευτυχισμένος.
- Είμαι όμορφος άνθρωπος γεμάτος αγάπη για τη ζωή.
- Έχω χαρά και αισιοδοξία.
- Ο νους μου είναι θετικός.
- Ο νους μου είναι συγκεντρωμένος και δημιουργικός.
- Είμαι ο δημιουργός της ζωής μου.
- Έχω στόχους.
- Έχω ιδανικά.
- Είμαι γεμάτος υγεία και χαρά.
- Ο κόσμος είναι ένα πολύ όμορφο μέρος για να ζω.
- Έχω υπομονή και κατανόηση.
- Το φως του Θεού τώρα μέσα μου κάνει θαύματα.
- Ο Χριστός μου ανοίγει το δρόμο της όμορφης ζωής.
- Οι Άγγελοι του Θεού είναι κοντά μου και με προστατεύουν.
- Όλες οι σχέσεις μου τώρα είναι ευχάριστες, τρυφερές, αγαπημένες.
- Όσο αγαπώ εμένα αγαπώ εσένα.
- Συγχωρώ κι ελευθερώνομαι.
- Συγχωρώ κι ελευθερώνω.
- Ότι χρειάζομαι τώρα μέσα μου είναι.
- Έχω χρήματα για να καλύπτω τις ανάγκες μου.
- Το σύμπαν με αγαπά και μου προσφέρει αδιάκοπα.
- Σήμερα είναι μια μέρα ευλογημένη, όμορφη, γεμάτη αγάπη.
- Είμαι ένα τέλειο σύνολο.
- Είμαι ένα τέλειο σύνολο.
- Είμαι ένα τέλειο σύνολο.
Ευχαριστώ – Ευχαριστώ – Ευχαριστώ

Δημοφιλείς αναρτήσεις